Husk på at I fester i et beboerhus og ikke i et privatdrevet selskabslokale. Vi ved af erfaring, at vore lejere har mange forskellige krav til, hvor rent der skal være i de lokaler, de har lejet. Disse personlige krav er så forskellige, at vi desværre ikke altid kan honorere dem.Derfor skal du være opmærksom på, at du har lejet et FESTLOKALE i et forsamlingshus og ikke et SELSKABSLOKALE hos en privat udlejer.
Du skal selv sorterer dit affald efter festen/arrangementet.
Affaldssortering: Brændbart, glas/vinflasker. pap og madaffald i de viste containere.
Hvad skal du som lejer være opmærksom på!
- I forbindelse med dit lejemål har du betalt for rengøring af gulv i sal og toiletter!
- Du skal selv medbringe opvaskemiddel og viskestykker, hvis det er nødvendigt at vaske noget op i hånden.
- Du skal selv medbringe affaldsposer og engangsklude.
- Du skal selv sørge for rengøring af køkken, køleskab, ovn og borde.
- Du skal være omhyggelig med sortering af bestik/glas og tallerkener, når du sætter det ind i opvaskemaskinen. Alt skal være grundigt skyllet af.
- Du skal tænke på den lejer, der kommer efter dig!
- Du skal orienterer dig på de fotos, der er sat op i begge sale mht., hvor borde og stole skal placeres efter oprydning.
- Du skal vaske alle borde af efter endt brug, før de placeres på bordvogne.
- Du skal selv fjerne dine engangsdåser og sortere dit affald i glas/vindflasker, pap, brændbart og madaffald.